KALİTE POLİTİKAMIZ

                                                                    

KALİTE POLİTİKAMIZ

      Hasta ve yakınlarına hastanemize girdikleri andan itibaren evlerinde oldukları hissini yaratmak için modern alt yapımızla, sosyal ilşkilerimizle sağlık hizmetinin sadece tedavi değil otelcilik hizmetlerinide kapsadığını anımsatarak, onların memnuniyetinin bizim memnuniyetimiz olduğu duygusu ile hizmet sunmak. Çalışanlarımızın memnuniyetini kalite yönetim sistemimiz içerisinde algılamak ve kalite sistemimizi sürekli iyileştirmek.

VİZYONUMUZ             

  Tıbbi hizmetlerdeki mükemmeliyeti yakalayarak hasta memnuniyetinin sağlanması kararlılığını sürdürmeyi, çevremizde önce model devamında marka olmayı öngörüyoruz.

 

MİSYONUMUZ

      Meslek ahlakını özümsemiş, kaliteli, insana önem veren hekimler ve sağlık uzmanları ile sağlık alanındaki son teknolojileri en iyi şekilde kullanma, tüm bunları uygun ekonomik koşullarda topluma sunma özelliğini sürdürüyoruz.

DEĞERLERİMİZ

  • Dürüstlük, güvenilirlik
  • Şeffaflık
  • Hasta ve çalışan güvenliği
  • Mükemmeliyet odaklı hasta ve çalışan memnuniyeti
  • Hizmet sunumunda sürekli kalite iyileştirme faaliyetlerinde bulunmak
  • Çalışanlarımıza mesleki gelişim ve eğitim olanakları sunmak
  • Bilimsel ve etik yaklaşım

Ekip anlayışı ve kurum bilincini yaşatmak

 

ZİYARET SAATLERİ & FOTO GALERİ
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi1
Bugün Toplam65
Toplam Ziyaret359024
Saat